40000 besökare!!!

Det är helt otroligt, sedan den 25 mars 2008 har jag i dagarna haft 40000 unika besökare!
Jag är så stolt och glad över att så många kikat in till mig! För att fira har jag en liten utlottning, detta scrappaket nedan och det lilla värmeljuspaketet lottar jag ut bland er som vill delta!
Lämna en kommentar och blir du följare här i sidan får du en extra lott, skriv gärna att du blivit följare och i vilket namn så jag vet vem som är vem!!
Du får gärna länka till bloggcandyn i din blogg om du har en.
Det går givetvis bra att delta utan blogg också, lämna då bara en kommentar!!!
Skriv gärna vad du helst vill vinna!!
Delta senast den 31 oktober!
Vinst 1
(innehåller även en överraskning)
Vinst 2
(kanske för dig som ej scrappar)



Stort tack till alla ni som hälsat på här och hoppas ni fortsätter följa mig framöver!!
Stor kram från mig till er!!


Kommentarer

Pysselbus sa…
Åhhh, stort grattis till alla dina besökare!!! Är följare sedan tidigare - man kan ju inte riskera att missa något av dina alster!!!

Ha en härig dag!
// Linda - Pysselbus
Carina sa…
Grattis, kul. Är sedan tidigare följare av din blogg och självklart vill jag vara med och fira. Vill vara med på utlottningen av vinst 1. Länkar från min blogg. Scrappar kramar Carina
Jenny sa…
Hej "Eva-Dottern"!!!

HUR i hela fridens namn har jag kunnat "missa" att knappa mej in här tidigare????
Jag har sett Din profilbild flera gånger ju, men har nog aldrig "riktigt kopplat"....

Har nu suttit en stund och bara MYST över alla fina kort och album och teljuskort och....WOW!!!
SÅ mycket fint. Jag blev så inspirerad så jag måste nog "snika åt mej en liiiiten timmes pyssel" innan min dag börjar. (Usch....bara städning och disk, så det kan gott vänta!)

Det känns lite dumt att jag just NU kikar in här när Du har utlottning och allt....men jag har i alla fall länkat i sidebaren och lagt till mej som följare här inne.
INTE riskera att "tappa bort dej nu"!!
Hahahaha....

Är ju dagligen inne hos Eva och tittar, och även hon är en stor inspirationskälla med sina fina skapelser.
Vilket team Ni är, va?

(Hehe....inte SÅ duktiga kanske, men även jag och min Dotter pysslar ihop, och där var det hon som lockade in mej i "pysselträsket"...)

Ha en bra dag och scrappa lugnt!
J:son
Soulsister sa…
Jag följer du sida sedan lääänge och det fortsätter jag gärna med :)

Länkar till din candy in min blogg

kram
Pillan sa…
Stort GRATTIS till så många besökare, va kul!!
Jag har länkat i min sidebar till dej och jag är så klart följare sedan tidigare...
Skulle lotten falla på mej, ja då önskar jag paket nr 1 :-)
-x-
Vera.m.fl sa…
Men GRATTIS min vän!! Hedersvärda siffror- men fullt förståeliga eftersom din blogg ÄR så fin, underhållande och inspirerande! Är gärna med i utlottningen, följare är jag sedan länge och jag länkar in dig i min blogg senare idag. Är bara in en snabbis för att gratta dig!!

STOR KRAM
Viddan sa…
Klart man följer dej ;) Jag är tyvärr dålig på att kommentera men kikar in ofta. Tackar för ide'n på värmeljushållaren, varför har jag inte tänkt på det? Ha en fortsatt bra vecka!! Kram, Lena
Beate sa…
Grattis till så många besökare!!! Jag tycker att din blogg är såå fin, blir glad varje gång jag tittar på den :). Jag vill gärna vara med i din utlottning :). Kram, Pling
Grattis!! Oh jag är en alldeles nya besökare. Får man vara med o tävla då tros. I så fall vill jag gärna. Fina saker o inte spelar de någon roll vilken av dem man vinner om man vinner.

Fin blogg, ska läsa lite till innan jag kilar vidare.

Kramiz Anki
Maria sa…
Grattis till så många besökare! Det är inte konstigt att så många vill titta in till dig, för din blogg är så mysig. Det är klart att jag vill pröva lyckan i din utlottning. Om jag skulle vinna, skulle jag helst välja vinst 1.
Ha det gott!
Maria
Susanne sa…
Stort Grattis! Va skoj men ej så konstigt med alla dina fina alster!!! Gillar båda dina vinster och hoppas på tur än en gång. Följare är jag ju redan men jag har ännu inte kommit på hur man gör för att länka;( Ska ge det en chans senare ikväll...
Kramizar
Unknown sa…
Grattis till alla besökare!!Hittade precis din blogg, Har lagt mig som följare med.
Väldigt mycket fint du gör,

Skulle jag skiva mitt namn med ??
Jag heter Elin men på listan står det Pyssel och Kort.
Anonym sa…
Här är en som är inne ofta och kollar, du gör kanon fina grejer ...

Prövar lyckan ........

//anneli
Ulle sa…
Tack för din inspirerande blogg!! Inte konstigt alls att du har haft så många besökare tycker jag;)
Är numera följare!!
Kram
Ulle
Ulle sa…
Förlåt, vinst nummer 1 sätter jag min chans till.
Kram en gång till
Ulle
Fiff sa…
Hej! Jag vill gärna delta i din tävling, fast jag inte scrappar...:-) Så om jag vinner vill jag gärna ha ljusen. Ha en bra helg!
Hejsan
jag vill jätte gärna vara med om utlottningen, jag länkar.
Ha en bra kväll
Lindha sa…
Stort grattis till alla besök! Jag är följare och har länkat på min blogg!

Må så gott!
Kram Lindha
Maria sa…
Vilken fin blogg du har! Jag har blivit följare av den (såklart)
La Vikinga sa…
Hej!

Jag är redan följare och vill naturligtvis vinna det fina paketet med papper och tillbehör!!

Charlotta
Anonym sa…
Stoooort grattis till så många besökare!! Jag har följt dig en tid, och länkar i min blogg till din candy - så du får ännu fler härliga besökare! :-D Om jag vinner, vill jag ha vinst 1.

Ha det gott!
bili sa…
Grattis till att du har så många följare. Vad mycket fint du delar ut som vinster. Måste självklart ta chansen jag oxå. Har blivit en följare med mitt bloggnamn, kortfonstret
SteffiB sa…
Hej,
Stort grattis till alla besök!
Vilka fina teljuskort du gör! Måste verkligen prova det nångong.
Jag har tyvärr ingen blogg men skulle vilja gärna tävla om vinst 1. :)
Ha en bra helg- Steffi
Cathrine Avelin sa…
Hittade precis din sida via Skogstokiga, du gör mycket fint, så kommer att följa din sida framöver, och stort grattis till alla dina besökare.
Som alltid!! Lika kul att kolla in din sida. Vinst nr ett hade varit kul

// Lena
SusanLotus sa…
Åh, jag skulle jättegärna vilja vinna det första paketet :) Så fina papper, swirls och annat "bra att ha" !
Ha det så gott i veckan!

www.lotusblommansblog.blogspot.com
Malin E sa…
Hej Lena!
Vilken jättefin blogg du har hittade hit via en annan blogg.Jag är såklart hättgärna med i candyn och har även länkat på min blogg till dig.
Ha det gott.
Kram MAlin
Malin E sa…
Glömde ju såklart säga att jag skulle jättegärna vilja vinna paket 1.
Kram igen!
Anonym sa…
Hej!
Jag är en tjej på 9 år som gillar att göra kort, skulle vilja vara med på utlottningen av vinst 1.
//Karoline
Mammas mailadress:
christina.b.lundgren@umea.se
Ellis sa…
Hej!
Jag är en följare och ska genast ta och länka till ditt inlägg inne hos mig!
Kram Elenor
Jessika sa…
Grattis till alla dina besökare.
Jag skulle vilja vara med på utlottningen av vinst 1.
jessika_hej@hotmail.com
Anonym sa…
Gratttis till alla besökare. Jag vill gärna vara med och tävla!
http://veiken.wordpress.com/2010/10/26/jag-chansar-tavling/

Länkar till mitt inlägg där jag ¨länkat hit! :)
Anonym sa…
Glömde vill gäna vinna nr 1. :)
Wooooow vad kul med så många besökare. Grattis.

Nu är jag oxå följare och vill delta i utlottningen.

Jag vill tävla om vinst ett.

Fin Blogg du har ska se mej omkring innan jag går.

Jag gör en länk från min Blogg.

Kram och ha det bäst
Kari sa…
Gratulerer med så mange besøkende! Jeg blir gjerne med i trekningen. Har fulgt bloggen din lenge gjennom Bloglovin. Forsøkte å legge meg til følger på siden din også, men fikk bare feilmelding idag. Forsøker igjen i morgen.

Kari :-)
Lena S sa…
Jag vill gärna vinna nr 1. Jag har precis hittat in i scrappingens underbara värld. Har länkat i min blogg och är nu följare hos dej.

/Lena S
Cattiegirl sa…
Grattis!
Alltid inspirerande med duktiga scrappare som vi nybörjare kan lära oss och inspireras av! Håller tummarna för Vinst nr 1 och har blivit följare som Cattiegirl! :-)

Kram
//Cattie

www.cattiegirl.blogspot.com
Anonym sa…
Stort Grattis. Brukar komma in lite då och då å besöka din fina blogg. Å titta på allt fint du gör. Tänk om man hade turen nån gång, å vinna vinst nr 1.

Monika- i småland
Anonym sa…
Åhh, grattis till alla dina besökare!! Jag är följare och länk min i min sidebar ;) Eftersom jag är scrappare vore det ju roligt att vinna scrappaketet =)
Du är jätteduktig på det du gör!
Jag blev superinspirerad av din babybok, så jag gjorde min egen. Jag har skrivit i min blogg och lagt upp bilder.