Romantiskt bröllopskort..

Hej på er..


Jag har ju nämnt innan att jag haft ett litet projekt på scrapbordet.

Här ska ni nu få se ett av de tre alstrena som ingår i det projektet.
Jag fick ett mail av en helt okänd person som gärna ville ha min hjälp och självklart ställde jag upp på det..

Det första jag kommer visa är detta bröllopskort, önskemålen var färgerna grönt och rosa, lite lantligt och romantiskt..


Så här blev kort nr 1..


Petra på Skogstokiga har hjälp mig med den personliga namn och datumstämpeln.


Den lilla texten är också skogstokig.



På insidan skulle det finnas plast för 4 st sedlar..och önskemålet var även det jättesöta brudparet från Skogstokiga.






Sedelhållaren har jag böjt till med hjälp av en penna och sen limmat fast.

Pappersrullarna hjälper till att hålla dem "runda"..



Baksidan har en bröllopstext jag använt på ett tidigare kort..

Den har jag skrivit ut på datorn..

Swirlar också enligt önskemål...




Kanterna på alla sidor är sydda med symaskin.


Jag blev jättenöjd med detta "tunga" kort som känns mer som en bok..

och som tur är blev även mottagaren jättenöjd!!


Fler alster kommer till denna beställare.

Håll utkik!


Den underbara fredagen är här och just nu har fredagsmyset infunnit sig med chips och läsk och vi ska senare äta tacos.

Mums!


Helgens schema innehåller fotbollscup imorgon och kalas på söndag.

Min mamma fyllde ju år häromdagen, jag fyller i veckan och min äldsta bror fyller veckan därpå så vi kör ett trippelkalas.

Helgen innebär också att jag ska baka..vad vet jag inte än..ni får se!!


Jag önskar er en supermysig helg!!


Kram till er alla!!


Lena

Kommentarer

La Vikinga sa…
Det blev verkligen ett jättesnyggt kort! Hoppas du får fler sådana jobb!!

La Vikinga
Anneli sa…
Men vilket sött kort......gillar det jättemycket!!!!!, Så roligt få lite uppdrag.

Önskar dig en skön helg
Kram Anneli
Iffa ...... sa…
Vilket snyggt kort! Förstår att beställaren blev nöjd =) Jag fullkomligt älskar fjärilar!!! Den du hade där var hur snygg som helst!!! Den skulle sitta fint här hemma på pysselbordet,hihi.
Ha en trevlig helg!
Kram Iffa
Hej Lena!
Så fantastiskt vackert bröllopskort
du skapat:) Kul med beställningar.

Idag har jag varit och målat i vår skyttelokal, och ikväll blir det 25-årskalas.

Hoppas ni får ett trevligt kalas:)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie